Tulevaisuuden voittajayritykselle ei riitä, että muuttuu tuotekeskeisyydestä asiakaskeskeiseksi ja hallitsee suhdemarkkinoinnin pelikentän. Sen on oltava jo standardi, osa yrityksen DNA:ta.
Voittajat ovat yhteiskunnallisia vaikuttajia, jotka kykenevät osoittamaan yhteiskuntaan tuottamansa vaikutukset läpinäkyvästi ja hyödyntämään sitä markkinoinnissaan.
Voittajien on helpompi kerätä pääomaa, houkutella muita edelläkävijöitä yhteistyöhön ja houkutella ostavia asiakkaita, koska he johtavat esimerkillään positiivista yhteiskunnallista kehitystä.
Asiantuntijoillamme on syvällinen osaaminen ja kokemus strategiatyöstä sekä liiketoiminnasta. Tämä tuo tutkimustyöhön mukaan liiketoiminnallisen hyödynnettävyyden näkökulman.
Hallitsemme käytössä olevat tutkimusmenetelmät kokonaisvaltaisesti sekä tiedon laadukkaan mallintamisen. Data on luotettavaa, relevanttia ja sitä voidaan tulkita ymmärrettävästi laadukkaan mallinnuksen avulla.
Vaikuttavuuden keskiössä on ihminen ja hänen käyttäytymisensä. Halutun vaikutuksen aikaansaaminen edellyttää ymmärrystä siitä, miksi ihminen käyttäytyy kuten käyttäytyy ja mitkä tekijät aikaansaavat käyttäytymisessä lyhyt- ja pitkäaikaisia muutoksia. Käyttäytymistieteiden hallitseminen sekä käytännön sovellutusten osaaminen luo kestävän pohjan vaikuttavuustyöllemme.
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu.
Tutustu caseenTilaa maksuton N4C Impact Thinking opas ja tutustu vaikuttavuusajattelun hyödyntämiseen tutkimus- strategia- ja markkinointityössä. tukena.